Cap a on?

Cap a on?
CAP A ON????

diumenge, 1 de novembre del 2015

EL MEU PRIMER MES

Durant aquests primers dies estem establint i arribant a acords amb el meu tutor per tal d'ajustar la meva tasca al ritme i les necessitats del centre. Aquesta setmana ja s'han tancat les inscripcions i ja tenim el nombre d'alumnes, als dos espais (OASIS i ETE), vuit  alumnes per a les tècniques d'estudi, i quatre famílies a l'espai OASI, jo pensava que vindrien menys alumnes però no es poden agafar un nombre molt al d'alumnes perquè si no no tindria sentit la intervenció. Això comportarà cap canvis en la temporalització.
 Tot i que en un principi em va costar molt ubicar-me i entendre la feina que es feia  (encara estic en procés) en aquests espais, perquè no era la intervenció psicopedagògica que jo coneixia, és aquest el motiu de les meves preguntes al debat, anaven una mica en aquesta línea. Ara em sento molt a gust al centre i amb la feina que vaig a fer i d'alguna manera ja em començo a ubicar i a conèixer els alumnes. Estic rebent tot el suport i ajuda per part del meu tutor, el qual m'ha facilitat molta documentació i bibliografía.


http://101lugaresincreibles.com/wp-content/uploads/2014/04/ubari-sahara-e1397265916549.jpg
OASI
 
http://i.ytimg.com/vi/OQOjOpsoPms/hqdefault.jpg
                                                                               ETE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada