Cap a on?

Cap a on?
CAP A ON????

dimarts, 1 de desembre del 2015

NO TINC PARAULES....


El dimecres passat a l'espai de l'OASI, vaig tenir una petita mala experiència, a aquest espai venen els alumnes de l'Institut que volen aprendre el recurs del TALENT COOPPEL, però és un espai obert a tothom, ja que convidem als pares a que vinguin a aprendre-ho. Un dels alumnes a vegades ve acompanyat de la seva germana, que fa sisè de Primària, és tracta de dos germans que han tingut molts problemes amb la separació dels seus pares, i ella no ho porta molt bé, té molts problemes, s'inventa coses i malalties. Suoposo que ho fa per cridar l'atenció i per a treure tot el neguit que porta dintre. Normalment no li diem res, ella ve a l'espai i fa alguns deures i l'ajudem si ho necessita. Bé el dimecres ella no tenia ganes de fer res, i no li vam dir res, el meu tutor estava en la classe del costat en una reunió amb uns pares i jo vigilava l'espai OASIS fins que acabés la reunió..., ella va començar a molestar als altres alumnes que estàven treballant i li vaig haver de dir que parés i que treballés una mica, o si més no que no molestés.... No s'ho va prendre bé i va començar a cridar i a plorar..., la vaig haver de treure de l'aula però al passadís continuava fent el "número", així que el meu tutor va sortir de l'aula del costat li va dir que parés que ningú li feia  mal i que marxés. En tornar a l'aula el seu germà em va comentar que la seva germana portava una setmana malament que per qualsevol cosa cridava i pegava....
Perquè explico tot això? primer perquè em va sobtar molt el seu comportament; passar d'estar bé i contenta a cridar i plorar molt sense cap motiu..., i segon perquè m'hagués agradat poder fer de cara al PRÀCTICUM II, algun tipus d'intervenció amb ella, perquè vull ajudar-la, i mirar de fer que el seu neguit vagi minvant. Però com que és una nena que no ve a l'Institut, i que és d'un altra escola no puc fer res, però us juro que davant d'aquell comportament el que estava fent ella era demanant ajuda sobretot, i jo no li puc oferir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada