Cap a on?

Cap a on?
CAP A ON????

dissabte, 5 de desembre del 2015

NO ERA LA MEVA INTENCIÓ!!!

Hola bona tarda- nit!!!
En aquesta setmana he tingut diferents experiències que m'han fet reflexionar molt sobre com vull que sigui el projecte del meu PRÀCTICUM II, el projecte tindrà diferents apartats. Un d'ells serà el seguiment de dos alumnes (dos casos), aquesta setmana ha estat decisiva.
Es van donar d'alta a l'espai OASIS dos alumnes amb els seus pares, aquest són dos alumnes interessants. Un d'ells és un alumne de procedència sud-americana (Perú), i el pare adoptiu és d'aquí, es tracta d'un noi molt introvertit, que fins ara ha anat traient bones notes, però ha patit molts canvis d'escola en dos països diferents. El primer dia va anar molt bé, però el segon li vaig fer unes quantes preguntes de com presentava els seus treballs perquè vaig observar que només tenia una llibreta i anava arrencant els fulls conforme anava acabant les diferents feines..., em va dir que retallava els paperets de la llibreta i que un cop presentat i retornat el treball corregit pel profe el tornava a posar a la llibreta, i estava tot junt i una mica desordenat. Llavors una de les tasques de l'orientador en l'espai OASIS és la d'ajudar a l'alumne a organitzar-se i a fer servir de manera correcta l'agenda. Li vaig dir que seria bo que tingués un arxivador amb separadors i fundes de plàstic per a les diferents assignatures de manera que ho tingués tot endreçat i organitzat i d'aquesta manera tindria accés a tot el material ràpid i net, d'aquesta manera podria estudiar estalviant temps i de manera més organitzada, perquè l'ordre l'ajudaria a tenir les idees més organitzades i clares. Quan em vaig adonar el noi estava plorant...., NO ERA LA MEVA INTENCIÓ!!!!
Després el pare em va explicar que no era culpa meva, que ell es sentia culpable per no fer bé les coses, al dia següent portava un arxivador nou, amb separadors i fundes de plàstic tot ordenadet!!!
Encara haig de parlar amb el meu tutor, per a que  m'expliqui quines dificultats té aquest noi, i perquè ve a l'espai, a banda del que vaig observar que era molt introvertit.
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada