Hola
bona tarda companys/es!!
Aquesta
setmana ha estat poc profitosa ja que entre el pont de la Immaculada i la
Constitució només teníem una sessió de practiques a l¡espai ETE i OASIS, i
aquest dia no vaig poder anar perquè estava malalta, així que aquesta entrada
no estarà relacionada directament amb el que ha succeït a les pràctiques sinó
de reflexions que he anant fet al llarg de tot el PRÀCTICUM I , i preparo així
el terreny, us activo els vostres coneixements previs per a la última aportació al blog, però encara
hi haurà com a mínim una altra.
Us
volia fer cinc cèntims de com é el perfil dels alumnes que venen als espais
OASIS (acompanyats de les seves famílies), i a l’ETE (venen ells sols).
El
context socioeconòmic i sociocultural de
les famílies que venen a l’espai OASIS; famílies amb un nivell econòmic mitjà
baix, en algunes ocasions desestructurades que no saben com cobrir les
necessitats dels seus fills respecte a l’organització i planificació de les
tasques escolars, o bé, que no tenen temps per dedicar-hi a aquesta tasca. Val
a dir que esporàdicament han vingut famílies que no estaven dins d’aquests contexts
(per aprendre el joc-recurs), i que l’ Institut on es realitza l’espai les
famílies dels alumnes que hi acudeixen són de classe mitja.
Pel
que fa als alumnes que venen (a OASIS i
ETE) són alumnes amb dificultats d’aprenentatge que normalment tenen uns
resultats acadèmics bastant baixos i un gran nombre de matèries suspeses. A
més, alguns d’ells, tenen necessitats educatives especials diagnosticades.
I bé fins aquí puc llegar…., com deia aquella presentadora en aquell concurs televisiu, si voleu saber més sobre les meves reflexions us toca llegir la meva aportació final que esdevindrà en dos o tres aportacions……
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada