Cap a on?

Cap a on?
CAP A ON????

diumenge, 18 d’octubre del 2015

EL CENTRE

Hola bones!!
A la meva primera entrada m'agradaria fer-vos cinc cèntims sobre el centre on realitzo les meves practiques..... El centre és l'institut Martí i Franqués de Tarragona, és un institut públic de Tarragona, es troba als carrers Enric d’Ossó, on hi ha l'entrada principal, Vidal i Barraquer i la plaça d'Orleans. Fundat el 1845 a la Rambla Vella i posteriorment traslladat (1976) a l'actual emplaçament. El nou emplaçament es va inaugurar el 20 d’octubre. El centre consta de 2.000 alumnes aproximadament, 1.500 estudiant ESO  i 500 alumnes estudiant Batxillerat. Compta amb  un equip de 94 professors i 8 treballadors del sector Personal d’Administració i Serveis.
Aquí us deixo el link de la web per si voleu més informació: www.institutmartifranques.com
Val a dir que tot i que realitzo les pràctiques en un institut públic, el meu PRÀCTICUM I el faré en la vessant no formal de l'educació. Vaig dilluns, dimarts i dimecres de 17:00 a 19:00 hores a unes activitats extraescolars que están  dissenyades des del departament d'orientació del centre. Les activitats es diuen ETE, i OASI, es tracta d'una activitat enfocada als alumnes del centre (espai ETE) i l'espai OASI que està dirigida a alumnes i pares. Tot gira al voltant d'un joc pedagògic, creat per professionals de l'educació, un d'ells el meu tutor. A més aquest joc també l'apliquen en alguns cursos de l'ESO a l'hora de tutoria. El oc es diu TALENT COOPPEL.
En les meves properes intervencions us aniré desgranant aquest recurs.

1 comentari:

  1. Hola! Em sembla molt interessant l'entorn on realitzaras les pràctiques. Doncs jo m'he plantejat fins a quin punt les nostres funcions poden intervenir en l'ámbit d'educació no formal i de fet ho he proposat al debat. Amb el teu exemple i el projecte amb el que treballaras, queda clar que es possible un treball d'intervenció fora l'aula. Espero saber més d'aquests projectes extraescolars!

    ResponElimina